Middle River's Labradors
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Mejä Mikkeli, Rämälä 24.5.2015

Siirry alas

Mejä Mikkeli, Rämälä 24.5.2015 Empty Mejä Mikkeli, Rämälä 24.5.2015

Viesti kirjoittaja terhik Su 24 Toukokuu - 7:53:06

Laitetaas tällekin foorumille tästä kokeesta tuloksia. Eli MR's Fidzi Yummy Fun (Jami):

koeselostus: Koira tutkii alkumakauksen josta ohjattuna pääosin maavainuiseen jäljestykseen mukavalla vauhdilla. 1. osuuden alussa jäljen haeskelua. 1. makaus merkaten, loppuosuus jälkitarkkaa. 1. kulma, jolla katko, selviää helposti tuulta hyväksikäyttäen. 2. osuus jäljellä tai sen tuntumassa. 2. makaus merkaten, 2. kulma takapistolla. 3. osuus jäljellä tai sen tuntumassa, 3. makaus vain vähän hidastaen, 3. kulma tarkasti. 4. osuuden alulla isompi tarkistuslenkki, jälkitarkkaa makaukselle, jossa vain hidastetaan. Jäljen tuntumalla osuuden loppupuolelle, kunnes n. 50 m ennen kaatoa poistutaan aina hukkaan saakka. Uusi alku ja kaarrellen kaadolle, se kiinnostaa. Erinomaisen jälkityön tuhosi viime hetken hukka. Myös 3. ja 4. makaus sekä tarkastelut vaikuttaa tänään pisteisiin. Osaava jälkikoira.

Pisteet 35/50 VOI 2.

Tuomarina oli Mari Myllynen.

Niin, mitäköhän tästä itse sanoisi... Olen todella tyytyväinen Jamin jäljestykseen ja ennenkaikkea rauhalliseen menoon. Itse osasin myös rauhoittaa oman vauhtini tarpeeksi hitaaksi, vaikkakin tällä kertaa Jamia ei tarvinnut jarrutella niin paljoa kuin aiemmin. Koira osoitti sen, että osaa jäljestää, ainakin sen n. 1180 metriä Very Happy Mutta tietenkin tuo hukka noin lähellä kaatoa harmittaa niin vietävästi Evil or Very Mad Se ykköstulos oli niiiin lähellä..

Muut kokeessa olleet, kommentoikaahan tekin omia suorituksianne Smile

terhik

Viestien lukumäärä : 20
Join date : 27.11.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa